Krista - Laiks, kad kustēties var daudz vairāk

No vienas puses šis periods ir maksimāli pozitīvs, jo ir devis vairāk iespējas fiziskām aktivitātēm, jo darbs ir no mājām, nav jāpavada laiks, piemēram, ceļā uz darbu, tā vietā – rīta rosmes, pusdienlaika pastaigas, laicīgāki vakara treniņi.

Pēc trenera uzdevuma, lai labāk atmostos un sagatavotos dienai, četras reizes nedēļā no rīta pieceļoties veicu rīta rosmi – pāris vingrojumus muskuļu aktivizēšanai (visām ķermeņa muskuļu grupām).

Toma Flakša blogs Nr. 3 - Bērnības laimes izjūta

Laimīgas dienas no bērnības. Nešaubos, katrs atcerās kādas. Šodien es skatījos spogulī. Un atcerējos. Cik laimīgs es biju, kaut man bija tik maz. Stiprā pieticībā, bet lielā laimē.  Kopš bērnības vienmēr ticis kas pievienots. Vairāk lietu, vairāk vēlmju, vairāk naudas, vairāk. Bet vai tas devis vairāk laimi?

Jāņa 8. un 9. nedēļa

8.nedēļa (16.03.-22.03.)

Šī nedēļa iesākta ar jauniem apstākļiem - globālā mērogā atcelti tuvākie sporta pasākumi, tajā skaitā arī tuvākās Latvijas velo sacīkstes, kas noteikti atspoguļosies treniņu plānā. Tāpat izmainījušies arī personīgie sadzīves apstākļi, jo man darbs ārkārtas stāvokļa laikā jāveic no mājām.

 

No treniņu plāna šī nedēļa bija ieplānota testiem, tāpēc šajā ziņā nekas nemainās. Visas nedēļas garumā tika veikti 3 testi, ar kuru palīdzību tika noteikta mana fiziskā sagatavotība uz velo.

Individuālās nometnes scenārijs

🚴🏻‍♂️ Treneris Toms Flaksis aicina turpināt treniņus vienatnē un iesaka interesantu treniņu veidu ar vingrinājumu Egoneks...

☄️Kas tas ir!?
▫️Skaties video
◽️Lasi ⬇️ zemāk esošo aprakstu

WU (iesildīšanās): 20-40min zemā intensitātē
----------------
MS (galvenā daļa):
1-3h Egoneks:
1 dziesma @Tempo (1-10 skalā 6/7)
1 dziesma atpūta (1-10 skalā 3/4)
---------------
CD (atsildīšanās): 20min zemā intensitātē

Ieraudzīt pozitīvo!

Treneris Toms Flaksis ar lieliskiem piemēriem šajā sarežģītajā laikā mudina domāt pozitīvi - VIDEO:

 

- pozitīvās lietas katru dienu;

- acroyoga;

- dejas.

Kristas atziņas pēc pirmajām nedēļām trenera Toma Flakša uzraudzībā

Kā justies labāk un iegūt vairāk enerģijas?

Aizvadītas trīs pilnas nedēļas trenera Toma uzraudzībā. Galvenais, ko vienmēr vajag atcerēties – nekas nenotiek uzreiz vienā dienā, svarīgi domāt un rezultātus sasniegt ilgtermiņā. Soli pa solim kļūsti labāka/labāks!

Rezultātā šobrīd uzturs un treniņi viennozīmīgi ir vairojuši enerģiju, jūtos labāk, priecīgāks prāts, pakāpeniski uzlaboju ķermeņa fizisko stāvokli, samazinot arī ķermeņa svaru par dažiem kilogramiem :).

Kā elpošana var noteikt treniņa intensitāti

⭐️⭐️Vai zināji, ka pavasara periodā intensitāti treniņos kontrolēt palīdz elpošana caur degunu!? 👀Noskaties Toms Flaksis skaidrojumu ko un kā tas var palīdzēt...🚴🏼‍♂️

 

VIDEO

Weekend Camp Durbē

Aicinām aktīvās atpūtas cienītājus, kam sirdij tuvs velo, pieteikties nedēļas nogales (3. – 5. aprīlis) nometnei Durbē trenera Toma Flakša vadībā.

Nometne paredzēta visa vecuma, dzimuma un sagatavotības cilvēkiem. Treniņi tiks pielāgoti ikviena braucēja spējām un vēlmēm.

Reinis - 2. un 3. treniņu nedēļa

Laika grafiks

Pēc testu nedēļas treneris izanalizēja rezultātus un sastādīja individuālo treniņu programmu. Tā kā gan strādāju, gan studēju, tad velo treniņi tiek koncentrēti nedēļas beigās - no ceturtdienas līdz svētdienai. Pirmdienā apmeklēju volejbolu. Lai arī grafiks izskatās diezgan saspringts, esmu sapratis, ka labāk darbadienas vakarā izbraucu treniņu nekā pavadu to Facebookā. Dažreiz gan uznāk slinkums un nav vēlmes trenēties, bet trenera grafiks palīdz nepadoties un, sākot treniņu, nogurums un slinkums pazūd.

Ričards - 2. un 3. treniņu nedēļa

Otrā nedēļa

 

Otrā nedēļa iesākās ar vieglu treniņu, jo šī nedēļa ir testa nedēļa. Sākumā bija tests uz 5 minūšu braukšanu - tests uz anaerobo izturību. Domāju, ka šis tests man padevās vislabāk.